onsdag 7 mars 2012

Galenskaper.

I GP igår stod  det att kvinnor mår dåligt över att inte kunna kolla sin Facebook. Tur att jag råkar vara undantaget som bekräftar den regeln. Jag mår inte dåligt, jag blir skitils!. Det hör ju för fan till min dagliga morgonrutin. Znoosa ca 45 min, duschen, håret, sminket, bädda, frulle (samma varje dag) sen ca en halvtimmes skön nätbaserad surfingtur. Jävla server eller dyligt som ställer till det. Tack och lov för min lilla blöööögg nu då som kan fylla det cybertomrum som uppstått. 
Läste precis igenom vad jag skrev..kan vara dags slopa rutinerna? Skulle nog vara bra för mig. Håller ju på att förvandlas till någon typ av Rutin Gestapo. Nej inte Putin, Rutin..eller? 
Hoppas på att få höra Sean Banans låt på jobbet idag, skrattar ihjäl mig. Kan behövas. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar