tisdag 6 mars 2012

Newbie!

Efter mycket om och men sitter jag alltså här. Stolt nybliven skapare (...?) av min alldeles första blogg. Woooppie! För en stund sedan hade jag hur mycket som helst jag ville skriva här men nu blev jag så tagen av den stora stunden att jag kom av mig. En blogg. Jag är med blogg. Stort. Kan tänka mig att nyblivna föräldrar känner sig lite såhär, cool och tvärdumma, rädda och exalterade. De har precis fått något som de ska värna om och akta, älska och vårda. Är  dock jävligt nöjd över att jag slapp genomgå en tung förlossning för att hamna i den den här situationen. Herre gud, jag jämför ett bloggskapade med att få barn. Står det inte redan klart för er kommer det sannerligen visa sig senare. Jag är lika delar snille som tvärpucko. Men det är lite av min charm.

Ses senare!

1 kommentar:

  1. Wooohooo! Nu får Kissie och BlondinBella akta sig!

    SvaraRadera